بیلبورد یا تابلوی تبلیغاتی، یک تابلوی بزرگ و تبلیغاتی است که معمولاً در جادهها، خیابانها و محلهای عمومی دیگر نصب میشود. این تابلوها معمولاً شامل تصاویر بزرگ و جذاب، متنهای تبلیغاتی و شعارهای تبلیغاتی هستند که برای جذب توجه عابران و رانندگان استفاده میشوند. بیلبوردها معمولاً توسط شرکتهای تبلیغاتی برای تبلیغ محصولات و خدمات مختلف استفاده میشوند. اگر شما هم برای شرکت یا کسب و کارتان به دنبال سفارش طراحی بیلبورد شهری تبلیغاتی و خلاقانه هستید، میتوانید آن را به طراحان حرفه ای کارلنسر واگذار کنید. طراحی استرابورد نیز در کارلنسر انجام می شود. برای شروع کافیست یک پروژه ثبت کنید و منتظر پیشنهادات قیمتی طراحان باشید.
بیشتر بدانید
مراحل ثبت سفارش
طراحی بیلبورد
۱. ثبت پروژه
ثبت درخواست خود در قالب پروژه با بودجه و زمان دلخواه
۲. انتخاب متخصص
انتخاب متخصص (فریلنسر) از بین پیشنهادهای دریافتی
۳. انجام پروژه
ارتباط با متخصص و نظارت بر روند کار در طول انجام پروژه
۴. پرداخت امن
آزاد کردن مبلغ برای متخصص پس از تحویل کار و تایید شما
نمونه کارهای بیلبورد را مشاهده و متخصص موردنظرتان را استخدام کنید.
تبلیغات اصلیترین روش معرفی یک برند است. وقتی برندی شروع به کار میکند، کمتر کسی ممکن است آن را بشناسد. به همین دلیل باید به دنبال راهی تاثیرگذار برای معرفی خود و تواناییهایشان باشد. اگرچه امروزه، به دلیل اینترنتی شدن تبلیغات، اکثر اتفاقات در دنیای مجازی رخ میدهد. اما همچنان میتوانیم یک سری از المانهای دنیای واقعی را در معرفی یک برند تاثیرگذار بدانیم؛ حتی بیشتر از دنیای مجازی. در ادامه این محتوا همراه ما باشید تا شما را با طراحی بیلبورد تبلیغاتی آشنا کنیم. علاوه بر آن، نکات مهم و ملزومات طراحی بیلبورد شهری را برای شما توضیح دهیم.
طراحی بیلبورد تبلیغاتی؛ روش قدیمی معرفی برند
از سالها پیش، بیلبوردهای تبلیغاتی یکی از مهمترین انتخابهای صاحبان شرکت و برند، برای معرفی بوده است. اما چگونه با پیشرفت علم و تکنولوژی، چیزی نتوانسته جای بیلورد تبلیغاتی را بگیرد؟ در بیلبورد شهری اولین چیزی که به چشم ما میآید، بزرگی آن است. درواقع وقتی شما با ماشین یا پیاده از خیابان عبور میکنید، بیلبوردهای تبلیغاتی با اندازه بزرگ خود توجه شما را جلب میکنند. همین موضوع باعث میشود تا شما حتی برای چند ثانیه هم که شده، به برند مدنظر توجه کنید و شناسایی نسبی با آن پیدا کنید. اما آیا هر طراحی بیلبورد تبلیغاتی نظر شما را جلب میکند؟ یک طراحی بیلبورد شهری چه ویژگیهایی باید داشته باشد؟ آیا در هرجای شهر میتوان از بیلبورد تبلیغاتی استفاده کرد؟ در ادامه همراه ما باشید تا به تمام این سوالات پاسخ دقیق بدهیم.
جملات را با کمترین کمیت و بیشترین کیفیت بنویسید.
اولین اصل مهم در تبلیغات این است که شما در کوتاهترین زمان، بیشترین تاثیرگذاری را داشته باشید. جملات نیز بعد از عکسها بیشترین تاثیرگذاری را میتوانند بر افراد بگذارند. اما این تاثیرگذاری باید به گونهای باشد که در لحظهای که افراد از کنار آن رد میشوند، مجذوب آن شوند. با توجه به اینکه افراد به سرعت از کنار بیلبوردهای تبلیغاتی رد میشوند، جملات را باید به گونهای بنویسید که افراد در چند ثانیه با شما و برندتان ارتباط برقرار کنند و آشنا شوند.
شکل جذاب؛ معرفی برند موفق
آدیداس، پپسی، کوکاکولا و هزاران شرکت برتر دنیا، سالانه فراخوانهایی برای طراحی بیلبورد در سراسر جهان قرار میدهند. از همین موضوع میتوانیم پی ببریم که طراحی شکل و ظاهر بیلبورد تبلیغاتی از همه نکات دیگر مهمتر است. بسیاری از شرکتهای موفق دنیا دیگر از جمله یا نوشته در طراحی بیلبورد تبلیغاتی خود استفاده نمیکنند. آنها سعی میکنند به کمک طراحی و شکل جذابی که از ترکیب لوگو و چند المان ظاهری استفاده میکنند، تاثیرگذاری خود را بر مخاطب چندین برابر کنند.